Rókazmus

3. Joaquin Reinhard, a spíler

2015. január 17.

Érdekes vegyületet alkot a fabula és a film noir vagy a hard-boiled detektív történetek. A karakterek jellemét még jobban kihangsúlyozzák azzal, hogy állati tulajdonságokat jelenítik meg külsőleg. Ezt a képet a Black Sad ihlette, egy antropomorf állatos karakterekkel dolgozó noir képregény, amiben egy fekete párduc játssza el a fődetektívet, aki tisztességesen belemászik a bajba. Ahogy azt egy ponyvában kell. Tehát ennek a képregény sorozatnak tetszetős borító grafikái vannak. Főleg a nyitó darab. Ebben a stílusban készültem rajzolni, mert közel érzem a sajátomhoz. De megtetszett az az elképzelés, hogy ilyen durva szőrzettel ábrázoljam. Végül a vázlatot már ennek fejében húztam ki. Voltaképpen azért is tértem le az első fordulóban az eredeti célomtól, mert szerettem volna kipróbálni lehetőleg kontúrok nélkül festeni.

Mindeközben rátörtem a klotyóajtót a tudatom eddig ott kuksoló részére és kirángattam végre onnan. Végig tisztán láttam a figurát a fejemben és pár vonástól eltekintve kivetítettem a fejemből a képet. Kezd újra behangolódni a ketyere. :)

A bejegyzés trackback címe:

https://rokazmus.blog.hu/api/trackback/id/tr867081917

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása